PASŪTĪJUMA VEIKŠANA

1) drošākais, ērtākais un ātrākais veids pasūtījuma veikšanai ir to darīt mūsu MĀJAS LAPĀ

  • PASŪTĪŠANA - ielieciet izvēlēto preci/es grozā (Ielikt grozā), grozā spiediet 'Tālāk' un ievadiet kontaktinformāciju un piegādes adresi/laiku, apmaksas veidu un spiediet 'Tālāk'. Apstipriniet pasūtījumu un gaidiet mūsu klientu speciālista zvanu (sīkāks soli pa solim apraksts pasūtījuma procesam - zemāk);
  • APSTIPRINĀŠANA - pasūtījuma statusam Jūs varat sekot epastā - Jūs saņemsiet no mums gan pasūtījuma apstiprinājumu, gan apstrādes, gan izsūtīšanas (pārskaitījuma gadījumā arī apmaksas saņemšanas) statusa izmaiņas;
  • SAŅEMŠANA - prece tiks piegādāta 1-3 darba dienu laikā (ja prece ir noliktavā) atkarībā no Jūsu izvēlētā piegādes un apmaksas veida.

2) variet pieprasījumu sūtīt uz  EPASTU  (info@projectroom.lv) un mūsu klientu apkalpošanas speciālists apstrādās Jūsu pasūtījumu.

3) zvaniet mums uz  TELEFONA numuru 2011 0522 un mēs pieņemsim Jūsu pasūtījumu.


APMAKSAS VEIDI

1) PĀRSKAITĪJUMS - Jūs varat veikt pārskaitījumu gan kā fiziska, gan juridiska persona

      Pēc Pasūtījuma saņemšanas un tā apstiprināšanas, mēs Jums uz Jūsu norādīto epasta adresi nosūtīsim rēķinu.

      Tiklīdz banka apstiprina maksājumu, pasūtījums automātiski tiek nodots izpildei.

2)  Pie mums var norēķināties apmaksu veicot caur PayPal kontu.


Kā veikt pasūtījumu mājaslapā

  • Lai izdarītu pasūtījumu, Jums jāaizpilda pirkuma veidlapa – izvēloties preci, kuru vēlaties iegādāties, spiediet uz pogas "Ielikt grozā".  Ja vēlaties turpināt iepirkties, izvēlieties nākamo preci, bet, ja vēlaties noformēt pirkumu, spiediet uz pogas "Pasūtīt". 
  • Pirkuma grozā augšējā labajā stūrī var redzēt kopējo Jūsu izvēlēto pirrkuma summu.
  • Nākamajā noformēšanas solī ''Pirkumu grozā ''Jums jānorāda informācija par saņēmēju, piegādes veidu, vietu, kontaktinformācija un apmaksas veidu. Kad tas izdarīts, spiediet pogu "Tālāk".
  • Šajā solī Jūs varat pārbaudīt, vai esat pasūtījis pareizās preces un pareizu skaitu, kā arī aplūkot, vai ir korekti ievadīta Jūsu kontaktinformācija. Ja kaut kas nav pareizi, spiediet pogu "Atpakaļ" un veiciet izmaiņas. Lai apstiprinātu pasūtījumu, spiediet pogu "Pasūtīt".
  • Uz norādīto e-pastu Jūs saņemsiet apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu, un tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu veikala pārstāvis, lai noprecizētu pasūtījuma detaļas.